Włóczka Cotton Merino 10 pistacjowa
Kombinacja cienkiej wełny merynosa i pięknych długich włókien bawełny. Wełna merynosa i bawełna nie są gręplowana razem, co jeszcze bardziej podkreśla właściwości tych włókien, sprawiając że faktura i kolory wełny stają się jeszcze bardziej żywe. Zastosowana technologia superwash sprawia, że produkty są bardzo delikatne dla skóry, dlatego jest doskonała na ubrania dla niemowląt i małych dzieci.
Przędziona z wielu włókien, co zapewnia jej gęstość i zwiększoną elastyczność. Idealna na wzory strukturalne, takie jak warkocze, czy ścieg ryżowy. Sposób jej produkcji wymaga specjalnego traktowania: próbka zawsze powinna być zgodna z opisem, a lepiej żeby była wykonana bardziej ścisło niż luźno.
Włóczka ta, tak samo jak inne z merynosem w naszej ofercie, jest pozyskiwana ze zwierząt hodowanych na wolności w Ameryce Południowej, w stosunku do których nie stosuje się mulesingu.
Materiał: 50% bawelny, 50% wełny
Waga/długość motka: 50 g = ok. 110 metrów
Zalecany rozmiar drutów/szydełka: 4 mm
Próbka: 10 x 10 cm = 21 o. x 28m rz.
Pielęgnacja: Pranie w pralce, max 40°C / suszyć rozłożone na płasko
Posiada certyfikat Oeko-Tex® (certyfikat nr 25.3.0016), Standard 100, Klasa I, wydany przez INNOVATEXT TEXTILE ENGINEERING AND TESTING, HUNGARY. Oznacza to, że została zbadana na obecność substancji szkodliwych i została uznana za bezpieczną pod względem ekologicznym. Klasa I stanowi najwyższy poziom i oznacza, że włóczka ta jest odpowiednia na artykuły przeznaczone dla dzieci do lat 3.
Made in Eu
Pochodzenie surowca: wełna z Ameryki Południowej, bawełna z Turcji
local_shipping DARMOWA dostawa przy zamówieniach powyżej 200 PLN przy wysyłce Pocztą Polską. Szczegóły
Włóczka superwash na każdą porę roku!
Materiał: 50% bawelny, 50% wełny
Waga/długość motka: 50 g = ok. 110 metrów
Zalecany rozmiar drutów/szydełka: 4 mm
Próbka: 10 x 10 cm = 21 o. x 28m rz.
Pielęgnacja: Pranie w pralce, max 40°C / suszyć rozłożone na płasko
Koszty dostawy
POCZTA POLSKAwartość zamówienia: koszty dostawy:
0 - 100 zł 10 zł
101- 200 zł 6 zł
powyżej 201 zł 0 zł
Odstąpienie od umowy
- Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
- Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
- Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
- Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
- Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
- Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
- Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
feedback Zgłoś komentarz