Anna Moda na szycie 5/2023
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Anna Moda na szycie 5/2023

Co takiego jest w dzianinie, że zwłaszcza jesienią i zimą jej noszenie nasuwa się na samą myśl o nieprzyjemnie chłodnych dniach? To miękkość, naturalne dopasowanie się do ciała, ubranie nie jest ani zbyt obcisłe, ani za luźne, i nie musi mieć zaszewek, czyli szybko i łatwo można je uszyć.
W numerze jest kilka zestawów dzianinowych. Znajdziecie bluzki, spodnie, żakiety, kamizele, sukienki – nie tylko do pracy, i na czas relaksu.
Robocza koszula, taka z kieszeniami na piersiach, w tym sezonie została zmodyfikowana i stała się kurtką, okryciem wierzchnim – według zamieszczonego wykroju można ją uszyć w 3 długościach: jako bluzę, płaszcz i kurtkę.
W stylu sportowym są bluza z kapturem (lub bez) i do kompletu kopertowa spódniczka w dwóch długościach – ten duet wpadnie w oko paniom w każdym wieku, bo gwarantuje wygodę!
Czasem warto zadać szyku, a pora temu sprzyja: nadchodzą święta, sylwester, będą śluby i wesela, i karnawałowe imprezy. Na mniejsze i większe uroczystości polecamy dwuwarstwową spódnicę z klosza i suknię z amerykańskim dekoltem – ten model można uszyć w 4 wariantach.
Zajrzyjcie do galerii modeli, a być może w tym numerze Anny Mody na szycie znajdziecie długo poszukiwany wykrój.

16,99 zł 15,73 zł (bez VAT)

local_shipping DARMOWA dostawa przy zamówieniach powyżej 200 PLN przy wysyłce Pocztą Polską. Szczegóły

Co takiego jest w dzianinie, że zwłaszcza jesienią i zimą jej noszenie nasuwa się na samą myśl o nieprzyjemnie chłodnych dniach? To miękkość, naturalne dopasowanie się do ciała, ubranie nie jest ani zbyt obcisłe, ani za luźne, i nie musi mieć zaszewek, czyli szybko i łatwo można je uszyć.
W numerze jest kilka zestawów dzianinowych. Znajdziecie bluzki, spodnie, żakiety, kamizele, sukienki – nie tylko do pracy, i na czas relaksu.
Robocza koszula, taka z kieszeniami na piersiach, w tym sezonie została zmodyfikowana i stała się kurtką, okryciem wierzchnim – według zamieszczonego wykroju można ją uszyć w 3 długościach: jako bluzę, płaszcz i kurtkę.
W stylu sportowym są bluza z kapturem (lub bez) i do kompletu kopertowa spódniczka w dwóch długościach – ten duet wpadnie w oko paniom w każdym wieku, bo gwarantuje wygodę!
Czasem warto zadać szyku, a pora temu sprzyja: nadchodzą święta, sylwester, będą śluby i wesela, i karnawałowe imprezy. Na mniejsze i większe uroczystości polecamy dwuwarstwową spódnicę z klosza i suknię z amerykańskim dekoltem – ten model można uszyć w 4 wariantach.
Zajrzyjcie do galerii modeli, a być może w tym numerze Anny Mody na szycie znajdziecie długo poszukiwany wykrój.

AM23005
275 szt.
Rok wydania
2023

Koszty dostawy

POCZTA POLSKA      

wartość zamówienia:                       koszty dostawy:

0 - 100 zł                                      10 zł

101- 200 zł                                    6 zł

powyżej 201 zł                               0 zł

 
DPD
wartość zamówienia:                      koszty dostawy:
przedpłata:
0 - 300 zł                                      16 zł
powyżej 301 zł                               0 zł
 
gotówka za pobraniem:
0 - 300 zł                                      23 zł
powyżej 301 zł                                 0 zł

Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
    9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
    10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
chat Komentarze (0)